סוויטקה
ביום השני אני חושב על הלחם הזה. אה, זה לא טוב.
אליל 32
ציטוט: sweetka

ביום השני אני חושב על הלחם הזה. אה, זה לא טוב.

כן, יש מה לחשוב שאפיתי הרבה לחמים שונים, אבל החצי הכי טוב שלי כינה את זה הכי טוב (מהקפיטריה) שהיא ניסתה.

למרות שלחם נראה כל כך בלתי נגיש, הוא דווקא נעים מאוד - הוא סולח על טעויות רבות. הקושי העיקרי, לפי הבנתי, הוא יציקה. לא בכדי מכנים אותו האיטלקים צרפתים. הסיבה לכך היא שההגהה הסופית חייבת להיעשות על מגבת עם קפלים תומכים לאורך הכיכר. ממש כמו שנפרדים בגטים.

תושב קיץ
ציטוט: sweetka

ביום השני אני חושב על הלחם הזה. אה, זה לא טוב.

מה לחשוב? אתה צריך לפחד!

פקס !!! כבר ניסיתי את זה. הבעל אמר שהוא הסכים לאכול את הלחם הזה כל יום
דווה
נו. אני מדווח. ביגו נמסר בבוקר והיה מוכן תוך 8 שעות, כלומר הוא גדל פי 4. אז התחלתי לאפות עוד באותו ערב. הנה מה שקרה.
🔗
🔗
🔗
🔗
הלחם טעים. בכלל לא מייגע, אז בואו נאפה. מכיוון שאני אופה את כל הלחמים "הלבנים" בעיקר על קמח כיתה א 'ו-ב' וקמח דגנים מלאים, אז כמובן שגם אנסה עם הלחם הזה.
אבל הלחם הזה נאפה אך ורק על פי המתכון.
תודה!!!
סוויטקה
ועכשיו השאלה התבגרה, בולטת באינטליגנציה שלה שמשמעותה בפסקה על המתנע "לטחון שמרים בקמח". יש חצי גרם מהם. איך משפשפים אותם - עד למרכיב המולקולרי?
אליל 32
2 דווה

לבריאותך! איזה סיר כרס! חבל שלא שמרו על הביגה לפחות יממה ... חתכתם אותה עדיין חמה?

2 סוויטקה

השמרים הלחוצים הופכים לאפונה, ולכן יש צורך לטחון אותה בקמח. אתה יכול, כמובן, לדלל אותם במים, אבל אני לא מאמין באזוטריות הזו עם הפעלתם במים חמים. אני מאמין שאם השמרים תקינים (יצרן רגיל, תנאי אחסון מקובלים וחיי מדף מספיקים) היא בכל מקרה תתחיל לעבוד
דווה
ציטוט: Idol32

2 דווה

לבריאותך! איזה סיר כרס! חבל שלא שמרו על הביגה לפחות יממה ... חתכתם אותה עדיין חמה?

כן, פחדתי שביגה תתסיס, אז התחלתי לאפות בערב. בפעם הבאה אני אחכה יום.
כן, חתכתי אותו שעדיין לא התקרר.
האם כרס בסיר רע?
סוויטקה
אך ככל שהמתנע נודד זמן רב יותר, כך מסתבר יותר? עכשיו יש לנו יותר מ -30 חום בדירות שלנו. לכן, אני רוצה להבין את הכימיה של התהליך. כדי שזה לא יהפוך למחית שם :)
קיסורי
שלום, סוויטקה!
הנה הביגה שלי אחרי 34 שעות. יש לנו 30+ דבוקים למדחום, ביום ובלילה. היא נראית חיה ובריאה, הריח חם, מעט לחם יין-אלכוהולי. התנור יהיה מחר בבוקר. אין מחית.


לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור
וילאפו
ציטוט: דווה

נו. אני מדווח. שמתי את הביגה בבוקר והיא הייתה מוכנה תוך 8 שעות, כלומר היא גדלה פי 4. אז התחלתי לאפות עוד באותו ערב. הנה מה שקרה.
🔗
🔗
🔗
🔗
הלחם טעים. בכלל לא מייגע, אז בואו נאפה. מכיוון שאני אופה את כל הלחמים "הלבנים" בעיקר על קמח כיתה א 'ו-ב' וקמח דגנים מלאים, אז כמובן שגם אנסה עם הלחם הזה.
אבל הלחם הזה נאפה אך ורק על פי המתכון.
תודה!!!
דווה, לחם יפה. ולא הצלחתי לעשות משהו אפילו כל כך, כי הבצק נוזלי ולא ניתן לבגוד בצורה הרצויה. אנא שתף ​​סוד
דווה
וילאפו
אני לא יודע. אין סודות. הבצק שלי לא הסתדר מאוד נוזלי, מאוד דביק, כן. לא שברתי את המתכון.
שימנתי את המיכל שבתוכו שמתי את הבצק, וגם את הידיים. היא יצרה גם מוט עם ידיים שמנות. כבר הלחם עצמו נפרד על נייר אפייה, ואני עטפתי את הקצוות הארוכים בגליל והידקתי אותם בעזרת אטבים.והוא איכשהו התיישר בסבב הזה. זה הכל.
אליל 32
ציטוט: sweetka

אך ככל שהמתנע נודד זמן רב יותר, כך מסתבר יותר? עכשיו יש לנו יותר מ -30 חום בדירות שלנו. לכן, אני רוצה להבין את הכימיה של התהליך. כדי שזה לא יהפוך למחית שם :)

הביוכימיה של התהליך מורכבת למדי. בקצרה, אני יכול לומר שהתהליכים העיקריים שם הם תסיסה אלכוהולית וחומצית. אלכוהוליסט הוא התהליך שמרים שמרים, וחומצי חומצה לקטית, מלווים שמרים. ישנם גם אנזימים (אנזימים, כולל אלה שהם תוצאה של תגובות תסיסה ואלה שנמצאים בקמח) אשר מתקשרים גם עם כולם. זה בדיוק התסיסה השנייה, החומצית בתוספת אנזימים שמעניקים ללחם את טעמו וריחו ​​(זה כמובן מאוד פשוט). נכון, במהלך התסיסה של לחם החיטה, יש מעט חיידקי חומצה לקטית ובדרך כלל טעמו של הלחם הוא לכן מתוק או בלתי מוגש. אם תיתן לביג 'לחמץ' לזמן ממושך יותר, התסיסה של החומצה תופס תאוצה (זה נגרם גם מהכנסת אותו למקרר), מה שיעניק ללחם את טעמו וריחו ​​הנפלא.
אליל 32
ציטוט: דווה

כן, פחדתי שביגה תתסיס, אז התחלתי לאפות בערב. בפעם הבאה אני אחכה יום.
כן, חתכתי אותו שעדיין לא התקרר.
האם כרס בסיר רע?



לא, לא רע, להפך - נהדר! הבצק רטוב מאוד, כמעט נוזלי, אז הופתעתי איך הוא יצא עם פוזטרון כזה ...
אליל 32
ציטוט: דווה

וילאפו
אני לא יודע. אין סודות. הבצק שלי לא הסתדר מאוד נוזלי, מאוד דביק, כן. לא שברתי את המתכון.
שימנתי את המיכל שבתוכו שמתי את הבצק, וגם את הידיים. היא יצרה גם מוט עם ידיים שמנות. כבר הלחם עצמו נפרד על נייר אפייה, ואני עטפתי את הקצוות הארוכים בגליל והידקתי אותם בעזרת אטבים. והוא איכשהו התיישר בסבב הזה. זה הכל.

וגם! ברור! הצורה הגלילית של הלחם ניתנה לו על ידי נייר, שהיה כמו מקרה עבורו. אפילו לא מקרה אלא טופס! איך ...
סוויטקה
ציטוט: Idol32

הביוכימיה של התהליך מורכבת למדי. בקצרה, אני יכול לומר שהתהליכים העיקריים שם הם תסיסה אלכוהולית וחומצית. אלכוהוליסט הוא התהליך שמרים שמרים, וחומצי חומצה לקטית, מלווים שמרים. ישנם גם אנזימים (אנזימים, כולל אלה שהם תוצאה של תגובות תסיסה ואלה שנמצאים בקמח) אשר מתקשרים גם עם כולם. זה בדיוק התסיסה השנייה, החומצית בתוספת אנזימים שמעניקים ללחם את טעמו וריחו ​​(זה כמובן מאוד פשוט). נכון, במהלך התסיסה של לחם החיטה, יש מעט חיידקי חומצה לקטית ובדרך כלל טעמו של הלחם הוא לכן מתוק או בלתי מוגש. אם תיתן לביג 'לחמץ' לזמן ממושך יותר, התסיסה של החומצה תופס תאוצה (זה נגרם גם מהכנסת אותו למקרר), מה שיעניק ללחם את טעמו וריחו ​​הנפלא.

רק המשפט האחרון יספיק לי. כבוד מקרב לב.
סוויטקה
ובכן, אלוהים יעזור!
אליל 32
ציטוט: sweetka

ובכן, אלוהים יעזור!

קיסורי
שלום לכולם!
זה מה שעשיתי:
לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

זה, כמובן, לא רע, הפירור הוא תחרה, מעט חמיצות, הלחם טעים. אבל זה עדיין לא ממש כך: הקרום הוא חיוור, (למרות שהתחתית, מה שהיה על האבן, התברר כמעט ככה), אין גוון חום זהוב מפואר כזה (כאן, כמו שיש לך). אני בטוח שהעניין נמצא בלישה, ממש "התפתחות מתונה של גלוטן" זו. כשמדובר בלחם כזה, עשוי בצק רטוב מאוד, ללא סוכר ושומנים, אלא רק קמח, מים (הרבה) ומלח, תמיד ידעתי שיש צורך בלישה מיוחדת ועוצמתית, ב- KHP בצק כזה לא יכול להיות לישה כהלכה. אבל העניין הוא שאני לא יכול ללוש טוב יותר מאשר לישה של HP. לא עם הידיים, לא עם מיקסר. אני לא יודע מה הסוד.
קיבלתי בדיוק את זה בלחם בלי לישה:

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

זו צ'יבטה, הבלילה הדקה ביותר אי פעם, והיא יצאה נהדר! ממש כאן... והכי חשוב - בלי מאמץ רב. איך מדובר בלישה - זהו! ... הפעם לישתי ב- HP, במשך זמן רב, הפסקתי ללוש כמה פעמים במשך 15 דקות. הבצק לא הפך "חלק ואלסטי", למרות שיש התקדמות.
איגור, איך ללוש?
וילאפו
אירה הוא לחם יפהפה ונאפה כרגיל.למחבר המתכון שלנו יש יותר לחם אפוי, אז אולי זה תלוי בכוחו של התנור. נראה לי שהלישה (ידנית או כ"ס) אינה משפיעה על צבע הקרום, או שאני טועה, ומכיוון שהוא ללוש את hp, אדם לא יכול להוציא
קיסורי
ציטוט: וילאפו

אירה הוא לחם יפהפה ונאפה כרגיל. למחבר המתכון שלנו יש יותר לחם אפוי, אז אולי זה תלוי בכוחו של התנור. נראה לי שלישה (ידנית או כ"ס) אינה משפיעה על צבע הקרום, או שאני טועה, ומכיוון שהוא לוש hp, אדם לא יכול להוציא
תודה לך לנוצ'קה!
גם אני לא יכול ללוש HP טובה יותר, אך לא את כל הדעה הזו. אבל זה אפילו לא העניין. קרא כאן... זו איכות אחרת! תסתכל על הלחם של איגור! יכולתי להשוות כשהכנתי את זה לציבטה שלי בלי לישה (נתתי קישור בפוסט הקודם שלי). זה היה זה! קרום וזהו! אבל לחם ולוש, כמו שאיגור עושה - זו כמובן אווירובטיקה. ואני לא יכול לעשות את זה. אמנם, כמובן, היה אפוי, וטעים, וטוב מבעבר, בזכות איגור.
קיסורי
כן, וגם תסתכל כאן: במיוחד וידאו
וילאפו
ציטוט: קיסורי

תודה לך לנוצ'קה!
גם אני לא יכול ללוש HP טובה יותר, אך לא את כל הדעה הזו. אבל זה אפילו לא העניין. קרא כאן... זו איכות אחרת! תסתכל על הלחם של איגור! יכולתי להשוות כשהכנתי את זה לציבטה שלי בלי לישה (נתתי קישור בפוסט הקודם שלי). זה היה זה! קרום וזהו! אבל לחם ולוש, כמו שאיגור עושה - זו כמובן אווירובטיקה. ואני לא יכול לעשות את זה. אמנם, כמובן, היה אפוי, וטעים, וטוב מבעבר, בזכות איגור.

אז גם בקישור הזה יש ללוש עם קומביין ולא ללוש את כל הסוד בג'בטה נקבובית לאחר הגהה, פרשו אותו בזהירות. צפיתי אתמול בכל כך הרבה סרטונים ביוטיוב
הקישור השני לא נפתח עבורי
אליל 32
לחם נפלא יצא!

העובדה שהקרום קליל, אני חושב שיש צורך לשמור אותו בתנור זמן רב יותר. גם אני בהתחלה לא הצלחתי להשיג את הצבע הרצוי בשום צורה שהיא. פעם החלטתי שלא אפחד לשרוף את הלחם והתחלתי להחזיק אותו בתנור יותר מבעבר. עכשיו אני אוהב את צבע הקרום של הלחם שלי. אמנם לולא החצי הטוב יותר שלי הייתי עושה את זה כהה עוד יותר, אבל היא אומרת שדי כבר חשוך.

אני חושב שערבוב אינו משפיע על צבע הקרום. צבעו תלוי בסוכר, הוא האחראי לכך.

בסדרה הכל פשוט בשבילי, בדיוק כמו של סרגיי (צפיתי בסרטון בקישור). נכון, לא ספרתי את מספר הקיפולים, אבל בסופו של דבר הבצק זהה. אם מסתכלים מקרוב, בסוף הלישה, הבצק ממשיך להיצמד לשולחן. זה מתרחק בעיקר מהשולחן ומהידיים, לא באופן מוחלט.

המיכון שלי ממש קטן - מערבל ידיים קטן עם שני ווים. אני משתמש בקערת ערבוב מקצועית גדולה ללישה. אני אוחז במיקסר ביד ימין ולאט לאט סובב את הקערה נגד כיוון השעון עם שמאל. בדרך כלל אני לשה ככה: 2 דקות במהירות איטית, 8-10 דקות במהירות בינונית וכ -5 דקות ידנית.
קיסורי
ציטוט: וילאפו

הקישור השני לא נפתח עבורי
נסה שוב, זה מעניין. מתברר שזה בכלל לא כל כך פשוט.
וקיפלתי את הג'בטה, כשעשיתי את זה בלי לערבב, הכל הסתדר מצוין. ואיך אני מתחיל ללוש, וזה בשילוב - איזושהי מטחנת מסתובבת, אפילו למשך שעה. בכל מקרה, תודה על התמיכה שלך.

ציטוט: Idol32


העובדה שהקרום קל, אני חושב שיש צורך לשמור אותו בתנור זמן רב יותר. גם אני בהתחלה לא הצלחתי להשיג את הצבע הרצוי בשום צורה שהיא. פעם החלטתי שלא אפחד לשרוף את הלחם והתחלתי להחזיק אותו בתנור יותר מבעבר. עכשיו אני אוהב את צבע הקרום של הלחם שלי. אמנם לולא החצי הטוב יותר שלי הייתי עושה את זה כהה עוד יותר, אבל היא אומרת שדי כבר חשוך.

בסדרה הכל פשוט בשבילי, בדיוק כמו של סרגיי (צפיתי בסרטון בקישור). נכון, לא ספרתי את מספר הקיפולים, אבל בסופו של דבר הבצק זהה. אם מסתכלים מקרוב, בסוף הלישה, הבצק ממשיך להיצמד לשולחן. זה מתרחק בעיקר מהשולחן ומהידיים, לא באופן מוחלט.

המיכון שלי ממש קטן - מערבל ידיים קטן עם שני ווים. אני משתמש בקערת ערבוב מקצועית גדולה ללישה.אני אוחז במיקסר ביד ימין ולאט לאט סובב את הקערה נגד כיוון השעון עם שמאל. בדרך כלל אני לשה ככה: 2 דקות במהירות איטית, 8-10 דקות במהירות בינונית וכ -5 דקות ידנית.
היה לי מערבל כזה, הבאנו אותו איתנו. ובאמת לישתי איתם את הבצק די טוב, יש שתי ספירלות. ואז קניתי את מורפי ריצ'רדס עם וו וזרקתי את זה. המיקסר טוב. בצק שיפון עוצמתי וכל מיני לישה אחרת בצורה מושלמת ... אני חושב שלמערבל אין שום קשר לזה. אני מסבך את הדברים כאן. אנסה לפי התוכנית שלך
(ואשתך, אם כן, אינה רוצה לאכול לחם שרוף)
אליל 32
והלחם ממש נהדר! אתה רק צריך לעבוד על המראה וזה יהיה כמו באיטליה. אבל אם אתה לא אוהב את הטעם עם החמיצות, אתה יכול לשמור את הביגה רק ליום.

שיקול נוסף לצורתו של הלחם הזה: השתמשתי בכף באגט להעברה (צלחת דקה כזו בגודל של כ -15 על 40 ס"מ) וגלגלתי תחילה את החסר ואז מהצלחת הזו אל חפירה רחבה הנחתי את הלחם בתוך תנור אפיה. כנראה שהפעולה הזו היא שלא איפשרה לריקות לזחול לרוחב. אם אין פלאק, ניתן להשתמש בקלף. ראשית, שמנו עליו את החומר לעבודה לצורך הגהה אחרון ואז מגלגלים את החומר ממנו על האת. הכל אמור להסתדר. בנוסף, אל תשכחו לפזר קמח (כמו מגבת) על הנייר לפני שמניחים עליו את הבצק. ואתה יכול להשתמש במגבת עצמה במקום בנייר. יש צורך להרים את קצה המגבת ואז ניתן לגלגל את החומר על גבי ספייד המונח לידו.
קיסורי
אני אוהב את הטעם החמצמץ והריח נפלא, מאוד מוכן. וזה אפילו לא קשור לצורת הלחם, אני יודע שחשפתי אותו קצת יתר על המידה, עכשיו אנחנו בחום נורא, והריקים מותססים מעט. את כל זה אפשר להסתדר, זו לא שאלה! הלחם טעים מאוד, הוא נעלם כבר הרבה זמן.
זה לא העניין! יש דברים שקשה להסביר רק מצילום. התחושה שהבצק לא חלק ולא אלסטי, אבל ... גושי, או משהו, לא משנה כמה הוא נלוש. שהלחם עצמו לא רק חיוור, אלא גם קשה, אם תשמור אותו על האבן זמן רב יותר, הוא עצמו יהיה כמו חלוק נחל. ככה כשאני מכין את הבצק על אותן לחמניות רגילות, הוא רך, רך ו"מצווש "אם לוחצים. אני מבין שזה בצק אחר, אבל גם כאן אנשים משיגים אפקט דומה. אולי אני טועה, אבל אני עדיין מאשים את איכות המנה שלי. אנסה לעשות זאת על פי התוכנית שלך, איגור. בכל מקרה, תודה על התמיכה והסבלנות.
וילאפו
ניסיון מס '2; הגנתי עליו, כמו בפעם הראשונה, במשך 36 שעות, אבל ערבבתי אותו אחרי צפייה וקריאה בדרכים שונות. הכנתי משהו כמו טופס מתוך קלף. הנה מה שקיבלתי:
לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנורובהקשרלחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנורהפעם אני אוהב את התוצאה יותר
אליל 32
פירור מדהים! וגם הקרום לא מאוד שזוף, אם כי העובי הוא מה שאתה צריך. היום קראתי באתר איטלקי המוקדש ללחם המסורתי של עיר אחת שהקרום צריך להיות לפחות 3 מ"מ!
וילאפו
ציטוט: Idol32

פירור מדהים! וגם הקרום לא מאוד שזוף, אם כי העובי הוא מה שאתה צריך. היום קראתי באתר איטלקי המוקדש ללחם המסורתי של עיר אחת שהקרום צריך להיות לפחות 3 מ"מ!
חשיפתי כבר 15 דקות. יותר זמן בצל העליון כך שהקרום אפוי יותר .. האיטלקים כנראה רגילים לאכול קרום כזה, אני אוהב את הקרום דק יותר
אליל 32
עניין של טעם, כמובן.חבר אחד שלי על לחם איטלקי (שנקנה במאפייה איטלקית אמיתית) אמר שהם "יכולים להרוג"!
וילאפו
ציטוט: Idol32

עניין של טעם, כמובן.חבר אחד שלי על לחם איטלקי (שנקנה במאפייה איטלקית אמיתית) אמר שהם "יכולים להרוג"!
הקרום באמת הגון
סוויטקה
טוב אז ואני עוזו עם לחם! תמונות יהיו מחר.
קיסורי
ציטוט: וילאפו

ניסיון מס '2; הגנתי עליו, כמו בפעם הראשונה, במשך 36 שעות, אבל ערבבתי אותו אחרי צפייה וקריאה בדרכים שונות. הכנתי משהו כמו טופס מתוך קלף. הנה מה שקיבלתי:
לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנורובהקשרלחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנורהפעם אני אוהב את התוצאה יותר

הלן! לחם נאה, שלא לדבר על חתך! והריח ישר דרך האינטרנט ...
קיסורי
ציטוט: sweetka

טוב אז ואני עוזו עם לחם! תמונות יהיו מחר.
ומה מחר? איך לישון בלילה?
וילאפו
ציטוט: קיסורי

הלן! לחם נאה, שלא לדבר על חתך! והריח ישר דרך האינטרנט ...
אירית, אם ידעת כמה דרכים שונות נהגתי ללוש אותו לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנוראבל זה היה שווה את זה
קיסורי
ציטוט: וילאפו

איריה, אם ידעת כמה דרכים שונות נהגתי ללוש אותו לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנוראבל זה היה שווה את זה
אה, תגיד לי, pzhlst !!!
אליל 32
ציטוט: sweetka

טוב אז ואני עוזו עם לחם! תמונות יהיו מחר.

אז איפה התמונות?
סוויטקה
רגוע, רק רגוע! :))) בבוקר לא הצליח לצלם. אני מחכה לערב. את עצמה בשנאה איומה
וילאפו
ציטוט: קיסורי

אה, תגיד לי, pzhlst !!!
תחילה ליתי במיקסר, נתתי לבצק לנוח במשך 30 דקות, ואז הנחתי אותו על השולחן ולשתי על השולחן (כפי שסרגיי הראה בסרטון שלו, אבל לא כל כך הרבה זמן). ואז העבירה את הבצק ל- HP במצב, לשה את הבצק והשאירה אותו לבד למשך שעתיים. הוצאתי אותו, חילקתי אותו לשני חלקים, לישתי כל אחד בנפרד, נתתי לו לנוח 30 דקות. שים אותו בעדינות בקלף מוכן ונח שוב למשך שעה, הכל ואפייה
קיסורי
ציטוט: וילאפו

תחילה ליתי במיקסר, נתתי לבצק לנוח במשך 30 דקות, ואז הנחתי אותו על השולחן ולשתי על השולחן (כפי שסרגיי הראה בסרטון שלו, אבל לא כל כך הרבה זמן). ואז העבירה את הבצק ל- HP במצב, לשה את הבצק והשאירה אותו לבד למשך שעתיים. הוצאתי אותו, חילקתי אותו לשני חלקים, לישתי כל אחד בנפרד, נתתי לו לנוח 30 דקות. שים אותו בעדינות בקלף מוכן ונח שוב למשך שעה, הכל ואפייה
, אך לא בכדי!
וילאפו
שום אירישה אינה לשווא, אבל הלחם כבר נאכל
סוויטקה
והנה התמונות שהובטחו! ביקורת בונה, הערות והצעות מתקבלות בכוח רב!

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור
וילאפו
ציטוט: sweetka

והנה התמונות שהובטחו! ביקורת בונה, הערות והצעות מתקבלות בכוח נורא!

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור
איזו ביקורת, מה אתה ... סופר
קיסורי
ציטוט: וילאפו

איזו ביקורת, אתה ... סופר
אין מילים!!! כמעט כמו המקור המקורי!
IRR
ציטוט: sweetka

והנה התמונות שהובטחו! ביקורת בונה, הערות והצעות מתקבלות בכוח רב!



כיתות
טאניוליה
Superheer !!!! איזה חורים !!!
אליל 32
ציטוט: sweetka

והנה התמונות שהובטחו! ביקורת בונה, הערות והצעות מתקבלות בכוח נורא!

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

לחם קומו ישן (Pane di Como Antico) בתנור

ומילים באמת פשוט לא קיימות !!!! כל הכבוד!
אליל 32
ציטוט: קיסורי

אין מילים!!! כמעט כמו המקור המקורי!

ברצוני לשתף מידע אודות לישת בצק, אותו מצאתי בספרו של דניאל ט. דימוזיו "אפיית לחם: פרספקטיבה של אומן".

ראשית, תיאוריה קטנה שאנשים רבים מכירים. ישנם שלושה סוגים של ערבוב בצק:

1. קצר - כך נלשה לפני שהלישה החשמלית הופיעה.
2. אינטנסיבי - איך נראה שאתה הולך.
3. מתקדם - זמן לישה קצר, עם הפסקות לאיסוף חתיכות בצק מקירות הקערה (דקה או שתיים) במהירות נמוכה + לישה ידנית קטנה (מכות עם בחור - "מתקפל")

האופן שבו אנשים רבים לשים את הלחם הזה ואוכלים דרך אינטנסיבית (ערבוב במהירות גבוהה או זמן ארוך מאוד)!

ציטוט מהספר (תרגום שלי):
"בשנות ה -60 הצרפתים היו מודאגים מאוד מהאיכות הירודה של הלחם שלהם וערכו מחקר מפורט, שמצא כי כתוצאה של זמן רב מדי או אִינטֶנסִיבִי לישה של הבצק, פירור הלחם המוגמר מאבד את צבעו (מולבן). הסיבה, לדעתם, היא חמצון (הרס) של פיגמנט הקרוטנואידים. פיגמנט זה אחראי לצל הפירור המוגמר. לחם טוב יכול לקבל גוון צהבהב או שנהב. בנוסף, מבנה הפירורים הוא הומוגני יותר ו"פוך "עם ערבוב אינטנסיבי."

אני מודה לחלוטין שפיגמנט זה האחראי לצבע הפירור (או מקבילו) משפיע איכשהו על צבע הקרום!
קיסורי
תודה איגור! כמה מעניין! אולי בשאיפה שלי להיות "חלק ואלסטי", אני להפך, הורס משהו ... (חושב, אירה, חושב) ואנחנו צריכים לקצר את הלישה ולהפסיק לנסות לגרום לבצק הזה להיראות כמו חלה ללא הועיל
סוויטקה
תודה, האנשים הנפלאים והטובים שלי! ההערכה שלך כמתרגלים חשובה לי מאוד.במיוחד מחמיא מאיגור סן :-) יש לי גם קצת לספר על חווית הערבוב שלי.

כל המתכונים

© מקוקר: המתכונים הטובים ביותר.

מפת אתר

אנו ממליצים לך לקרוא:

בחירה ותפעול של יצרני לחם